5 důvodů, proč použít kreslené vtipy ve vaší marketingové kampani


Používání kresleného humoru v marketingu je velmi dobře zdokumentováno a otestováno, ale nejvíc ze všech o tom mohou mluvit výsledky průzkumů v redakcích, které pravidelně hodnotí obsah s kreslenými vtipy jako ten nejčtenější a nejzapamatovatelnější z celé publikace. Nemělo by být tedy překvapivé se naučit, že kreslené vtipy jsou skutečně kvalitním nástrojem marketingu.

1. Kreslené vtipy patří mezi nejsilnější nástroje na prolomení ledů. Při propagaci vašeho produktu pokaždé čelíte výzvě najít cestu, jak zaujmout. Kreslené vtipy dělají nezištně tuto práci za vás a navíc s přidanou hodnotou. Humor je o objevování pravdy skrze obrat. Samotný akt smíchu znamená, že jste s vaším zákazníkem na začátku něčeho pozitivního, na čem můžete stavět své další sdělení.Příklad s vtipem

2. Kreslené vtipy zdvojnásobují možnost otevření vašeho e-mailu. Důkladné testy provedené v kampaních na Googlu a jiných webových aplikacích mluví jasně. Navíc, kreslené vtipy jsou kvalitní v tom, že mohou šířit vaši reklamu jako virál - neboli, že mají lidé tendenci ji šířit sami.

3. Kreslené vtipy dokáží vyniknout i mezi konkurenčními VIP prospekty. Ti, kteří něco vědí o prodeji nebo strategickém businessu, jistě uznají, že schopnost proniknout s jakýmkoliv sdělením mezi korporátně řízené a velmi dobře financované kampaně a prospekty, je kritická pro jejich úspěch. Kreslené vtipy dokáží na tomto poli hrát velmi dobrou partii. Některé testy mluví dokonce o 100% reakcích a 8% návratu investic.

4. Kreslené vtipy mají tendenci být magnety jakékoliv reklamní kampaně. Když investujete do kampaně, samozřejmě chcete, aby si jí někdo všiml. Ale nejen to, chcete, aby na lidi působila jako magnet. Kreslené vtipy tuto úlohu vykonávají doslova. Pokud je nalepíte v kanceláři na zeď, můžete si být jistí, že se u něj postupně všichni zastaví.

5. Je prokázáno, že strana s kresleným humorem je vždy z celých novin nejčtenější. Noviny a magazíny jsou výsledky kolektivní práce lidí s vysokou úrovní vzdělání a často těmi nejlepšími hlavami v daném odvětví. Všichni mají za cíl zaujmout čtenáře. Ale přesto, stránka s kresleným humorem je vždy nejčtenější.

Dává vám to smysl?

Napište nám a pomůžeme vám s výběrem vhodného autora.

Usměj se na Dikobrazu
Přihlas se nebo Klikni a koukej